Laatste paar dagen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

17 September 2013 | Verenigde Staten, Denver

Van GT zijn we naar Rock Springs gereden, weer door veel "niks" gereden in Wyoming. Reis duurde ongeveer 5 uur. Dag daarna van RS naar Steamboat Springs, Colorado. Dit is een levendig, toeristisch stadje, zier er gezellig uit. In de winter is er ook veel aktiviteit daar t n ski gebied is. Twee nachten verbleven, rustig aan gedaan, mooi weer en erg slecht weer gehad, maar we hebben zoveel mooi en warm weer gehad deze reis, dat we niet mogen klagen. Weer mooie natuur. We hebben zoveel mogelijk het nieuws gevolgd wat betreft de ernstige overstromingen ten noorden van Denver en een ten zuid oosten van Denver. Ik maakte mij toch wel wat zorgen want wij moesten naar Denver ivm onze terugreis. Maar dit is allemaal zonder problemen verlopen, geen enkele last gehad van overstroming of afgesloten wegen. Bij vertrek uit Steamboat Springs werd het uiteindelijk weer mooi weer. De reis ging wer door woeste natuur, twee passen overgegaan door de Rockies. Onderweg geen wild meer gezien behoudens een dooie moose, waarschijnlijk aangereden. De natuur in de gebieden war wij gereden hebben is overweldigend, imposant, fantastisch mooi en woest.
Bij het binnenrijden van Denver voelden wij ons echt twee provinciaaltjes, al die wolkenkrabbers, al dat drukke verkeer, maar lang leve de tom-tom. Alles is eenrichting verkeer en we waren het hotel alweer voorbij, maar mbv de tom-tom kwamen we er uiteindelijk toch. Vanmiddag beetje door Denver gewandeld, hadden niet veel zin om iets te ondernemen, lekker terrasje gepakt en straks lekker slapen, morgen weer vroeg op. De wegen naar de airport zijn vrij dus met een half uurtje zouden wij daar moeten zijn, eerst auto inleveren. Bij dit verslag zijn geen fotos daar we geen nw fotos gemaakt hebben. En dan is deze fantastische reis voorbij. Gelukkig gaan we ook altijd weer blij naar huis.
Dank voor jullie leuke en lieve reacties, dat was iedere keer erg leuk om te lezen. Zon reisblog is mij prima bevallen.
Veel liefs vanuit de USA op onze laatste avond, van ons

• 17 September 2013 - 07:29

Anne:

heeeee!
    Gelukkig dat jullie er geen last van hebben (van de overstromingen) het is namelijk best wel heftig wat er in Colorado gebeurt... geniet nog van de laatste paar daagjes !

xx
    Anne

• 17 September 2013 - 08:06

Els/renee:

je had de duikbril en zwemvliezen dus niet nodig! gelukkig maar.
    wat gaat het toch snel voorbij allemaal en wat hebben jullie veel gedaan en meegemaakt.
    goeie reis en we zien jullie in de Fuik vanavond!

dikke zoen els/Renèe

• 17 September 2013 - 08:47

Buuf:

Jeetje dat gaat snel voorbij zeg... nah toch fijn dat jullie weer teug komen. welkom Thuis

• 17 September 2013 - 11:10

Els & Renee:

Gelukkig nergens last van! Ben blij dat jullie weer naar huis komen!! / thuis zijn!!
    we hebben jullie gemist ;)

Liefs!