Bryce Canyon.......tsjoh.....! - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu Bryce Canyon.......tsjoh.....! - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon.......tsjoh.....!

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

15 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Lieve allemaal
Wat hebben we veel gezien, zowel in de parken als onderweg.
Gister zijn we van Moab naar Bryce Canyon gereden, rit van 5-half uur, zijn weer rete hoog geweest over bergen en passen, weer verschillende rotsen ennuitzichten. De truck/RV kruipt met een gangetje van max 60 km per uur de berg af en toe op. Hoop dat het uploaden vd fotos lukt, ik kwam gister niet verder dan 2 fotos. Bye the way, de fotos komen denk ik allemaal bij het verslag van Antelope Canyon of toch wel toevallig bij de juiste verslagen. Jullie moeten overal maar kijken.
In BC een hele mooie camping waar we 3 nachten blijven staan, we hebben besloten om ff een pauze in te lassen want t is best vermoeiend het reizenn. We klagen niet hoor......! BC is niet zo groot dus er rijden snel teveel autos dus rijden er shutlle busjes. Ideaal. Een soort hopon hopaf bij de verschillende vieuwpoints. Nou, je weet niet wat je ziet.....weer anders, weer heel bijzonder.. Ik zal mijn best doen voor n foto bij dit verslag te krijgen. Morgenochtend doen we een tour met en bus, duurt 3-half uur en komje weer bij andere highlights. Ik vind het wel lekker ontspannen, want ik hoef niet te rijden, heerlijk. En morgenmi zijn we lekker vrij, beetje winkeltjes kijken, tukkie doen, borreltje, enz. Vanav gaan we naar een live wester dinner show.....ouwe meuk treedt er dan volgens mij op, ouwe rukmuziek, ouwe verlopen cowboys, we hebben er zin in. Zitten waarschijnlijk tussen allemaaal bejaarden, maar.......we hebben er nu al schik om, wij zullen ons prima vermaken.....
Na BC reizen we door naar Zion, schijnt ook n mooi park te zijn, we gaan het beleven.
Liefs vanuit de USA.

  • 15 September 2014 - 01:01

    Renee:

    Dag leenouders!

    Klinkt weer heel goed! Ben benieuwd naar alle mooie uitzichten!
    Nog geen foto? Of ben ik te snel.
    Ouwe meuk met muziek.. Daar kunnen jullie je wel in vinden denk ik! Haha!
    Geniet van alles!

    Hele dikke kus van het eerste leenkind!
    Xxx

  • 15 September 2014 - 01:05

    Renee:

    WAUW!!! Nu pas alle foto's kunnen zien!
    Op de een of andere manier kon ik die niet zien op de palet.
    PRACHTIG! Jullie zitten echt in het wilde westen.
    Ook leuk die foto's met z'n tweeën.

    En weer...LIEFS!!

  • 15 September 2014 - 06:02

    Els:

    Nou, goedemorgen, dat kind van me was me alweer voor! Gaan veel te laat op bed vanzelf.
    Het klinkt weer fantastisch allemaal maar ik zie geen foto's, staan die op de App? Dat heeft deze ouwe meuk niet. Jullie voelen je daar echt thuis volgens mij. Wat een indrukken weer en een goed idee om even rustig aan te doen!

    Groet Els

  • 15 September 2014 - 18:54

    Jacq:

    NOu wat maken jullie veel mee, het zijn prachtige foto"s wederom. Druk aan het Line-dancing geweest met Ted???Jullie genieten daar gaat het om, veel plezier en veel foto/s maken!!! liefs jacq.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 September 2014

echt laatste berichtje

22 September 2014

Zion national park, tarantula, Vegas en Malibu

16 September 2014

2e dag Bryce Canyon

15 September 2014

Bryce Canyon.......tsjoh.....!

12 September 2014

Monument Valley en Arches
Trix

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 16869

Voorgaande reizen:

24 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: