2e dag Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu 2e dag Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

2e dag Bryce Canyon

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

16 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

daar ik al drie x een poging heb gedan om dit reisverslag te maken maar de site steed problemen geeft doe ik eerts maar n testje of het nu wel lukt.
Het blijkt dat t nu goed moet gaan dus ga ik maar verder vertelle.
Eergistermiddag deed ik saai een wasjeen had Ted bij de truck grote sensatie. Een nieuw gearriveerde buurman, die al met n fles zuurstof reed.....! zakte in elkaar, werd blauw, omstanders 911 gebeld, gestart met reanimeren, ambulance, sherif enz met sirenes park op en patient al reanimerend afgevoerd. Is later wel overleden. Je maakt wat mee.....!
Dan het western diner, nou dat was zoals verwacht hilarisch en kbeuterig met koud en slecht eten. Maar we zaten aan tafel met n Engels stel van rondde 60 schat ik en hij had typisch Engelse humor, dus wij hebben het heel gezellig gehad. Hij vond de show ook hilarisch.
Gister met de bus verder Bryce Canyon in geweest, hoogste punt gehad, 3000 meter.....! Prachtoge uitzichten weer, ongelofelijk. Vandaag park niet in geweest maar een scenic route gereden, weer anders ook weer prachtig. De Grand Canyon staat bij ons op nr1 maar Bryce Canyon staat op nr2.
Morgen gaan we naar Zion National Park, schijnt ook mooi te zijn, weer anders.
Voor degenen die af en toe een appie sturen, mijn tel is stuk, krijg m nl niet meer aan de praat. Dus sturr dan aub ff een mailtje naar mijn emailadres.
Liefs van ons

  • 16 September 2014 - 17:22

    Els:

    Hij doet het hoor!

  • 16 September 2014 - 20:16

    Astrid:

    He hallo,

    Hij doet het. Had je nog gewhatsappt maar ik begrijp nu dat je een Amerikaans toestel met dito provider hebt. Je rol is Sandy Tyrell geworden. :) De mannenrol die vrouw wordt.
    Ga alvast in de prairie op zoek naar een dier waarvan je de karaktereigenschappen mee kan nemen in je rol. Het mag ook een dier zijn die niet op de prairie woont hoor.
    Ik wacht met spanning op je volgende verslag.

    Groetjes,

    A & T

  • 17 September 2014 - 10:07

    Renee:

    Nou hij staat erop hoor!
    Wat een sensatie, zolang jullie maar niet zo gek doen.
    Lekker verder crossen!

    Liefs uit Ierland

  • 17 September 2014 - 16:20

    Dieta:


    Hi T&T,

    hier is ze dan :)

    Wat is het geweldig om jullie verhalen te lezen!! en dan de foto's...
    In een woord prachtig...

    Hier gaat alles zijn gangetje.
    nix nieuws onder de zon, alhoewel ik bij het lezen van je verhalen wel denk mmmmmmm wat heerlijk om even weg te zijn!!

    Tot snel!
    Lfs, Dieta


  • 18 September 2014 - 10:53

    Susan:

    wat lekker voor ted om nu eindelijk echt cowboy en indiaantje te kunnen spelen op de goeie locatie, je hebt er wel 50 jaar op moeten wachten maar dan heb je ook wat, het ziet er fantastisch uit op de foto's, hier gaat ook alles zijn gangetje vandaag weer een graadje of 23 wij mogen dus niet klagen
    groetjes susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 September 2014

echt laatste berichtje

22 September 2014

Zion national park, tarantula, Vegas en Malibu

16 September 2014

2e dag Bryce Canyon

15 September 2014

Bryce Canyon.......tsjoh.....!

12 September 2014

Monument Valley en Arches
Trix

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 16871

Voorgaande reizen:

24 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: