Zion national park, tarantula, Vegas en Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu Zion national park, tarantula, Vegas en Malibu - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

Zion national park, tarantula, Vegas en Malibu

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

22 September 2014 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Zion NP was prachtig, imposant en massief. Het bijzondere was dat je het nu van onderaf bekeek. Rotsen/bergen heel stijl, recht omhoog. Er liep een rivier doorheen wat maakte dat het ook plaatselijk heel groen was waar het anders weer kaal was. Op n avond liep er n hele grote spin bij de pool, bleek een tarantula te zijn, zie foto...! Na twee nachten Zion NP door naar Las Vegas, paar uur rijden door woestijn, rotsen en veel niks, heel veel niks en rete heet. In Vegas de KOA camping gevonden, enige camping aan de Strip. Hele slechte camping, op het asfalt maar who cares. Wij Vegas in, Ted keek zijn ogen uit.....! Savonds naar een show van cirque du soleil geweest en deze was zo fantastisch mooi, Ted werd er stil van en ik emotioneel. De acrobatiek, de techniek, de creativiteit, veel wate, echt ongelofelijk. De show heette The Dream. Draait al drie jaar in Wynn's, heel groot casino/hotel/resort aan de strip. Na de show eerst aan de cocktail en n biertje en daarna verder wandelen over de strip. Wat n mensen, in alle soorten en maten, gaat 24 uur per dag door, Amsterdam is er niks bij. En heet...........echt RETE heet, een graad of 45. Dag daarna doorgereden naar Malibu beach voor onze laatste nachten, vandaag lekker naar strand geweest en gezwommen in de Pacific Ocean. Morgen inpakken en RV schoonmaken. Dinsdag vroeg op en RV inleveren, zal n lange dag worden maar dat geeft niet. Wat hebben we veel moois gezien, we hebben genoten. Dit is het laatste verslag van dez reis. Tot ziens weer in Nederland.
Liefs van ons

• 22 September 2014 - 05:30

Els:

He goeiemorgen, wat een prachtige foto's weer! Wat hebben jullie veel gezien.
    Geen leuk bedrag uit de fruitautomaat getrokken toevallig? Wat die tarantula betreft, heb ik toch liever gekko's en kakkerlakken.
    Goeie reis terug en ik zie jullie in Alkmaar!

Groet Els

• 22 September 2014 - 09:36

Renee:

En niet eens gegokt? Jullie hadden je reis wel terug kunnen winnen! Of verliezen hahah
    Tarantula...mmm, lekker huisdier.
    Geniet nog even van de laatste daagjes!

Dikke kus