we benne d'r - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu we benne d'r - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

we benne d'r

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

28 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Denver

We zijn gearriveerd. Het is nu Ned tijd 4 uur s'nachts en lokale tijd 8 uur s'avonds. De reis ging goed en voorspoedig. Douane en immigratie geen probleem. Overstap in Washington ging ook prima op tijd. Zijn nu wel bekaf.
Voor mij in het vliegtuig zat een verschrikkelijk dikke Amerikaan. Iedere keer als hij was opgestaan en weer ging zitten, hielden Ted en ik onze handen al naar voren omdat we echt dachten dat de stoel naar achter klappen, de stoek veerde iedere keer naarachter en wij dachten iedere keer, nu valt ie naar achte, boven op mij. Maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Auto opgehaald, is tegenwoordig niet mer met een dame/heer achte de balie, nee via een zuil met scherm sta je te praten via een telefon tegen het scherm waar iemand zit en je helpt. Video conferencing.!!! Dan naar je auto, mooie auto, met een sleutel maar je kan het gat niet vinden.!! Blijkt auto een startknop te hebben..!! We voelden ons echt 2 provinciaaltjes.
Maar who cares. Auto rijdt prima, hotel prima en nu lekker slapen en morgen voor het eerst onderweg.
gr. T+T

• 28 Augustus 2013 - 07:41

Els/renee:

Hè, allebei
    goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. handig zo'n waarbenjij site!
    wat zullen jullie gelachen hebben om die startknop.
    veel plezier morgen bij het eerste gedeelte met de auto.
    drive safe!

liefs Els/Renèe