daags voor vertrek - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu daags voor vertrek - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

daags voor vertrek

Door: Trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

31 Augustus 2014 | Nederland, Warmenhuizen

Het is zondag 31 augustus en de koffer is bijna gepakt. Alleen de schoenen nog en de trolleys welke we mee kunnen nemen in het vliegtuig. Zitten nu lekker aan de borrel en straks lekker eten bij zus Hennie, zij heeft ons uitgenodigd om de avond voor vertrek bij haar te eten, lekker makkelijk, hoeven wij geen potten en pannen meer schoon te maken. Morgen vroeg op en dan op naar Schiphol voor een laaaaaange vliegreis van 11 uur. Maar ja, je moet er wat voor over hebben. We hebben er zin in......!!!
liefs T+T

• 31 Augustus 2014 - 17:56

Els:

Nou, dat moet lukken allemaal denk ik!
    Ik wens jullie veel plezier, goeie reis en een fantastische vakantie daar in de States!

Dikke zoen, Els

• 31 Augustus 2014 - 18:44

Astrid & Frans:

He Ted en Trix,

Spannend!!! Maar ook supermooi natuurlijk. Hoop dat jullie een geweldige reis hebben. We zijn al benieuwd naar de mooie verhalen. Doe voorzichtig en kom heel terug:)
    En ehhh stond toevallig gister in de krant: grizzly beer - langzaam achteruit lopen en rustig tegen hem praten en bij een Zwarte beer - zoek een stok en strijd moedig.

Heel veel plezier,

Dikke zoen,

Astrid & Frans

• 02 September 2014 - 20:07

Liset En Hans:

veel succes in de USA. bij ons in huis is het heerlijk rustig...ha, ha