2dagen in de RV - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu 2dagen in de RV - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

2dagen in de RV

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

04 September 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Na een zeer voorspoedige reis in de comfortclass, dat is echt een aanrader, zijn we na 11 uur vliegen aan gekomen in Los Angeles. Met een shuttle busje van het hotel opgehaald en meteen maar even een tukkie gedaan. Voor ons was het nl al dik nacht maar in LA was het een uur of 15.00 uur. Wekker gezet en daarna ff een rondje lopen, was niet veel te beleven, zaten nl echt naast de luchthaven...! Vroeg op bed en vroeg wakker. Werden om 07.00 uur opgehaald door iemand van de camper verhuurder. Wij het verkeer in. Echt niet te geloven hoeveel verkeer... Even buiten LA was het verhuurbedrijf, instructies gekregen en rijden maar.... Nou dat is wel ff wennen en wij hebben niet eens een e ht grote RV. Wij naar Malibu, uurtje rijden, eerst boodschappen doen, en wij hadden een hele mooie camping, aan de oceaan. Vroeg op bed, geen tv en buiten zitten is gauw klaar, geen verlichting en om 20.00 uur is het donker. Geeft niks, heel mooi weer hebben we nl. Vanmorgen al vroeg weer op want we hebben een lange reis voor de boeg, een uurtje of 6. Maar nu moeten wij ook dat heeeeeele drukke verkeer in. 5-6 banen, mudjevol, kilometers lang. LA is zo groot, het heeft 2uur geduurd voordat we LA achte ons konden laten. Rijden ging goed, vond t wel rete spannend. Nu dtaan we op een RV camping 15 min buiten Blythe, is nog California of toch al Arizona, ik weet t niet meer. Het is echt rete heet, niet te geloven. Zitten zelffs in de camper met de airco aan, die t nauwelijks kan bedoen. Ted doet ff een tukkie, straks maar ff zwemmen in de Colorado river, staan we nl aan. Camping stelt niet veel voor maar we hebben electreik en water, dus wij zijn blij. Morgen richting Sedona, moet ook erg mooi zijn, is ook wer een uur of 5-6 rijden. Vanaf Sedona zullen we waarschijnlijk meerdere nachten op een camping verblijven en echt dingen ondernemen en zien. Voor nu is dit even een veslag van de eerste twee dagen.
Liefs Ted en Trix