Antelope Canyon, very special - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu Antelope Canyon, very special - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

Antelope Canyon, very special

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

09 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen, maandag 8sept om 4.45 opgestaan om de sunrise boven de GC te zien. Snel ff kop onder de kraan, kleren aan en rijden maar. De zonsopgang hebben we gedeeltelijk kunnen zien, daar het erg bewolkt was, dat was wel jammer, maar hetzijzo. Het was evengoed bijzonder om daar zo vroeg te zijn. Gelukkig waren er maar weinig mensen. Daarna buiten ontbeten, naast de RV met uitzicht op de GC. En daarna maar weer rijden. Op weg naar Page, want daar vlakbij is Antelope Canyon. Het was ongeveer 3-4 uur rijden. Bij binnenrijden Page de eerstedebeste RV camping gepakt, weer naast de doorgaande weg maar dat is heel normaal hier. Bij de receptie gevraagd of zij voor ons wilden uitzoeken of we vandaag nog naar AC konden, want rond het middaguur heb je daar het beste en bijzonderste licht. En jahoor, bij de 3e poging was het raak. Een uur late waren we onderweg. Wij hadden geboekt bij een organisatie war alleen Native Americans werken, AC is nl op hun land, de Navaho indians. We waren er natuurlijk weer niet alleen, op de terugweg uit de canyon leek het de Kalverstraat wel. Hadden goeie gids, tour duurde maar 1 uur en was prachtig. Raakten aan de praat met een heel leuk Duits stel en hebben dar nog een tijd mee staan praten. Toen terug naar de camping, Ted ff tukkie doen, ik fotos overzetten, alle apparaten weer opladen, borreltje, zelf eten gekookt, weer onweer en regen, koppie doen en te bed. Morgen op weg naar Monument Valley, zijn weer erg nieuwsgierig wat we daar wer gaan zien.
Liefs van ons uit de RV in Page, Arizona.

• 09 September 2014 - 05:34

Els:

Als ik dit weer lees vervelen jullie je niet daar! Wat een indrukken doe je op zo'n reis en wat geweldig dat je
    zoiets kan doen.
    Ben benieuwd naar de foto's volgens mij wil je alles op de foto zetten als je zoveel moois ziet.
    Tot de volgende update!

Groet Els

• 09 September 2014 - 07:26

Henny:

Hallootjes, ja zag net op het nieuws dat het slecht weer was. Maar de NOS meldde dat het zo regende in Utah en Nevada en RTL had het over Arizona. Snap het niet. Fijn dat jullie zo genieten, hoe staat het met het slapen en de kartonnen scheidingswandjes????
    Hier alles oke, mooie herfstdagen hebben we groeten en kus Henny.

• 10 September 2014 - 10:07

Renee:

Wauw! Klinkt allemaal super mooi!
    Zo vroeg op is het wel waard geweest.
    Have fun!

Dikke kus!