Sedona, red rock city - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu Sedona, red rock city - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

Sedona, red rock city

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

06 September 2014 | Verenigde Staten, Sedona

In Blythe waren we al om 05.00 uur op. Naar onweer zitten kijken en de zonsopgang. Daarna zo snel mogelijk weg vab die hilbilly camping. Zijn savonds en smorgens helemaal lek gestoken, mijn benen zien er niet uit. Zelfs Ted zit onder de bulten. Via Prescot naar Sedona gereden via een prachtige scenic route. Nou die was inderdaad scenic maar ging ook over meerdere passen, en steil.! En ik maar rijden in de RV, wegen waren niet echt breed. Voel mij echt een stoer wijf in die truck. Het was wel een fantastische route. Vlak voor Cottonwood reden we door het bergdorp Jerome, hele smalle weg, dorp tegen de bergwand aangebouwd, prachtig, heel bijzonder. Daarna reden we Sedona binnen, en je weet niet wat je ziet. Prachtige rood stenen grillig gevormde rotsformaties, echt prachtig. De camping die we uitgezocht haden had ook nog plek, en veel schaduw, ook erg lekker, want het is hier een graad of 35. Bij de tourist information meteen al een jeeptour geboekt voor een dag later, daarna naar de camping, dorp beetje verkend, borrel en te bed. Eerst nog hele vriendelijke Duitsers ontmoet, onze buren op de camping. Voor we naar de camping gingen eerst nog ff een prepaid telefoontje gekocht, waarbij de sales dame zo vriendelijk was om Tmobile tebellen om de telefoon te activeren. Duurde maar 45 min....! Echt, iedereen is hier heel vriendelijk. Vanmorgen jeeptour gemaakt, weer 2 hele vriendelijke Amerikaanse dames ontmoet, waren ook op vakantie. Smidags nog wat boodschappen gedaan en bij de farmacie iets tegen de jeuk gevraagd. Ik heb nl alle bulten alweer opengekrapt. Meteen 2 fspuitbussen DEET gekocht. Voor de eerste keer samen gekookt in de truck, zitten nu buiten, het is 19.00 uur en het is al bijna donker....! Morgen op weg naar Williams, richting Grand Canyon, met de nieuw gekochte telefoon de camping geboekt.... Ja het wordt nog wat met ons.
Straks lekker douchen, we heeben een super camping, erg schoon, koppie doen en te bed. We liggen zon beetje tussen 21.99-21.30 plat en slapen goed. Wel klere harde bedden maar we liggen op de dubbel gevouwen dekbedden, dat scheelt weer. Dekbedhoes is genoeg om over je heen te trekken.
Dit was m weer voorlopig. Jullie mogen gerust een reactie achter laten hoor, dat leest wel gessellug....!
Liefs Trix

• 06 September 2014 - 07:30

Els:

He globetrotters,
    Ik zou je weleens willen zien rijden in die camper Trix! De muggen zijn iets minder, flink spuiten
    met Deet dat helpt altijd, weet ik uit ervaring!
    Als ik dat zo lees hebben jullie in die paar dagen al heel wat gezien, prachtig.
    Veel plezier en tot de volgende update!

Dikke zoen uit Warmenhuizen

• 06 September 2014 - 09:45

Buuf:

Haaai buurtjes, dat klinkt goed #stoerwijf. Maare dat jij geen deet in die trixtas heb valt een beetje tegen slecht voorbereid op pad haha.
    Leuk om te lezen net of we mee zijn
    Veel plezier nog in jullie dushi

• 06 September 2014 - 10:59

Astrid & Frans:

He reizigers, klinkt allemaal goed. Doe maar wel voorzichtig. Wij gaan zo meteen de tuin in de boom halveren dat is ook heel spannend. Hopen dat Frans de goede stam omzaagt en niet die waar de ladder tegenaan staat. Dus ook best een avontuur :)
    Heel veel plezier en tot schrijfs!

xxx (hahahaha)

• 06 September 2014 - 11:58

Renee:

heee Hilbillys!

Kijk maar uit, straks willen jullie nog permanent zon RV!
    Klinkt allemaal super stoer.
    Doe wel voorzichtig! Want de helft van die Amerikanen is niet verzekerd.
    Heel veel plezier! En leuk die updates!

Liefs vanuit Cork

• 06 September 2014 - 12:10

Susan:

idd erg stoer van je, heb je ook al foto's dan lijkt het helemaal net of we allemaal met jullie mee reizen, we hebben nu alleen nog die beer van de vorige keer
    groetjes en tot het volgende verslag

• 06 September 2014 - 19:05

Henny:

Hallo allebei, moet steeds denken aan de film RV van Robin Williams, echt geweldig. Stoer zijn jullie, heb gister een fotoboek gezien v een collega die ook in Utah en Arizona is geweest. Heb prachtige beelden gezien van de grand Canyon, echt indrukwekkend. En beviel het? Koken op 2 pitjes? Net als op de camping en hoe staat het met die dunne wandjes? Gooi en jullie al met sokken of slapen jullie als roosjes na al die buitenlucht? Heel veel plezier en voorzichtig aan groeten v ons H, T en A.