langzaam aan richting Yellowstone - Reisverslag uit Keystone, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu langzaam aan richting Yellowstone - Reisverslag uit Keystone, Verenigde Staten van Trix Ligthart - WaarBenJij.nu

langzaam aan richting Yellowstone

Door: trix

Blijf op de hoogte en volg Trix

07 September 2013 | Verenigde Staten, Keystone

Woensdag van Keystone naar Ucross gereden en daar 1 nachtje op n prachtige ranch verbleven in de midle of nowhere. Onderweg Devils Tower bezpcht, n hele grote platte rots midden in n landschap waar geen enkele andere rots staat. Bijzonder. Op de ranch een Amerikaans stel uit Cape Cod ontmoet, veel mee gesproken was ontzettend leuk. Donderdagochtend met Ann paard gereden want je bent op n ranch en dan hoort dat erbij. Ted niet gereden. (ik heb problemen met het opslaan vd verslagen, dus waarschijnlijk krigen jullie niet volledige verslagen). In YS is geen internet dus zijn we n paar dgn uit de lucht.
Vrijdag naar Buffalo en Sheridan gereden, niet veel gedaan was te heet werden daar sloom van, uitgerust. Van Sherodan naar Cody, prachtige rit door de Big Horn Mountains, weer indrukwekkende natuur, weer anders. In Cody mini cabin maar is maar voor 1 nacht. s Avonds naar de rodeo waar we weggeregend en weggewaaid zijn, wat n noodweer, blikker, onweer en heel veel regen. Kletsnat naar de cabin maar wat we gezien hebben was leuk. Weer aardige mensen gesproken. Nu, zaterdag, op weg naar Yellowstone, voor 4 nachten, en zijn daar dus even uit de lucht. Deze keer ff geen fotos, geen tijd voor gehad gezien de problemen met de site. Ik denk dat alle fotos bij elkaar staan en niet per reisverslag. Dank voor jullie reacties, is erg leuk omte lezen.
Liefs Ted en Trix

• 07 September 2013 - 18:23

Agnes:

Hey yankees ,

Het ziet er fantastisch uit zeg. Mooie foto's.
    Leuk zo'n reisverslag.
    Genieten van zoveel indrukken. Veel plezier nog.

Gr. Uit Tuitjenhorn. Hinkies

• 07 September 2013 - 18:34

Els En Renee:

Dag Hilli Billies!

Wat een toffe dingen maken jullie mee! Erg leuk om te lezen!
    Wel jammer van de regen. Doe voorzichtig en geniet!
    Volgende keer weer fotos hoor haha

Liefs!
    Els & Renee

• 08 September 2013 - 10:50

Anne:

Howdy cowboys!
    Leuk om dit zo te lezen, als ik het zo lees hebben jullie het geweldig :)
    We missen jullie hier wel hoor! Tis zo stil..

Xx anne

• 09 September 2013 - 08:44

Buuf:

Wat benne ze uit! Geweldige hoorrrr het klinkt fantastisch! geniet nog lekker
    groetjes xxx

• 10 September 2013 - 20:38

Piet:

Weer een geweldig verhaal van je Trix, wat zien jullie een hoop! Geniet ervan.

• 11 September 2013 - 20:33

Dokter Bert:

Zo, Bonnie & Clyde, dat klinkt erg mooi allemaal! Hoop dat jullie zo kunnen blijven genieten. Ben heel benieuwd hoe Yellowstone is bevallen. In Hayden Valley zijn jullie vast beren of bisons tegengekomen. En dan al die mooie gekleurde poelen, watervallen en geisers niet te vergeten. Wij gaan zo koffers pakken. Koffie staat klaar in Estes Park, mochten jullie in de buurt zijn!